Якщо смартфон не підключається до Wi-Fi: дієві лайфхаки, які стануть в нагоді

Читать на русском
Автор
918
Розв'язання проблем з підключенням телефону до Wi-Fi
Розв'язання проблем з підключенням телефону до Wi-Fi. Фото Canva

Існують певні нюанси, чому трапляється така ситуація

Проблеми з гаджетами дратують та займають наш час. Нерідко виникають ситуації, коли неможливо підключити смартфон до Wi-Fi. Водночас причина залишається незрозумілою. До речі, нещодавно ми розповідали, які прості речі шкодять телефону.

Найелементарнішими причинами, чому ми не можемо під'єднати пристрій до мережі Wi-Fi — це неправильно введений пароль або слабкий сигнал, йдеться на сайті Moyo.

Також іноді це стається через проблеми з маршрутизатором чи IP-адресою або ж некоректні налаштування у самому телефоні. Зверніть увагу на ці поради, якщо ви не можете підключитися до Wi-Fi.

  1. Уважно подивіться, чи ви вводите правильний пароль до Wi-Fi. Спробуйте ще раз прописати усі букви, цифри та символи.
  2. Перезавантажте свій гаджет, щоб оновити налаштування мережі.
  3. Переконайтеся, чи не активований на вашому смартфоні режим польоту. Це можна зробити у налаштуваннях. Його треба вимкнути.
  4. Спробуйте перезавантажити роутер. Вимкніть та почекайте до однієї хвилини, а тоді знову увімкніть. Намагайтеся ще раз підключити телефон до Wi-Fi.
  5. Важливо вчасно оновлювати програмне забезпечення телефону. Якщо ви ще цього не зробили — саме час, адже це може бути причиною, чому ваш гаджет неможливо під'єднати до мережі.
  6. Більш радикальний, але дієвий метод — скинути налаштування мережі телефону. Таким чином, будуть видалені усі попередні з'єднання Wi-Fi, VPN та Bluetooth. У налаштуваннях знайдіть пункт "Мережа" або "Підключення". Далі буде опція "Скинути налаштування мережі" або "Скинути налаштування Wi-Fi, мобільних пристроїв та Bluetooth". Активуйте її та перезавантажте гаджет, а тоді — спробуйте знову підключитись до Wi-Fi.
  7. Необхідно переглянути конфігурацію маршрутизатора. Це можна зробити у веббраузері на комп'ютері. Подивіться, чи коректно працює Wi-Fi. Можливо, доведеться оновити прошивку для маршрутизатора. Після цього все має працювати добре.

Раніше "Телеграф" писав, що треба вимкнути в iPhone, аби зекономити заряд батареї. Слід не забувати про оновлення програмного забезпечення, налаштування 5G та вимкнення вібрації.